به گزارش کرب و بلا، دومین مهرواره «هوای نو» با شعار «در هــــــوای نــــــو هیــــــأت نفســـی تــــازه کنیم ...» به همت سازمان هیأت و تشکل‌های دینی کار خود را آغاز کرده است.

 

این مهرواره با هدف کمک به ارتقاء سطح نگرش و نگاه و رویکرد هیأت‌ها و اصحاب هیأت در مواجهه با عموم مردم و همچنین تلاش برای تغییر نگاه عموم مردم به هیأت به گونه‌ای که هیأت، محصور در زمان خاص مناسبتی و یا سبک‌های خاص عزاداری نباشد، راه‌اندازی شده است.

 

تأکید بر نقش و حضور جایگاه بانوان در عرصه هیأت، گستردگی مهرواره در سراسر ایران و تلاش برای اجرایی نمودن هیأت به عنوان کانون جهاد تبیین از جمله ویژگی‌های دومین دوره از این رویداد فرهنگی است که با مشارکت هیئات و فعالان مذهبی برگزار خواهد شد.

 

 

دبیرخانه مهرواره هوای نو در چهار بخش اصلی «نـهـــــاد هیأت» شامل هیأت و خانواده، هیأت و نوجوان، هیأت و اقتصاد، هیأت هنر و رسانه، هیأت و شادی، «ارکــــــان هیأت» با محوریت شاعر، مدیر هیأت، ستایشگر و سخنران، «تولیدات هیأت» مشتمل بر تولیدات محتوایی و تولید محصولات هیأت و همچنین بخش «فــــــــــــراهیأت» جهت بررسی و انتخاب اشخاص و ارگان‌ها یا مؤسسات و مراکز ارائه دهنده بهترین خدمات مادی و معنوی به شبکه هیأت آماده دریافت آثار و همچنین مشارکت فعالان هیئات مذهبی از سراسر ایران است.

 

علاقه‌مندان برای مشارکت در این رویداد تا 31 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت مهرواره هوای نو به نشانی www.havayenoo.ir/festival در بخش‌های مرتبط با فعالیت خود ثبت‌نام نمایند.