به گزارش کرب و بلا، مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی از برگزاری مهرواره «هوای نو» به عنوان مهم‌ترین رویداد حوزه هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی نام برد که در سه بخش «هیئت‌ها و تشکل‌های دینی»، «کتاب هیئت» و «ستایشگران اهل‌بیت (ع)» برگزار می‌شود.

 

«حجت‌الاسلام‌ مجید باباخانی» برگزاری این مهرواره را گامی در راستای ارتقای جایگاه هیئت‌ها و تشکل‌های دینی، افزایش انگیزه عموم مردم برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و نیز ایجاد جریان فرهنگی موثر عنوان کرد.

 

مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی با دعوت از عموم هیئات مذهبی و ستایشگران اهل‌بیت (ع) جهت ارسال آثار، آخرین مهلت شرکت در این مهرواره را تا هفتم آذرماه اعلام کرد و افزود: مراسم اختتامیه نخستین دوره مهرواره هوای نو، بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

فعالیت در زمبنه خانواده، بانوان و نوجوانان، همچنین دارا بودن تشکیلات و ساختار و چشم‌انداز از جمله ملاک‌های انتخاب هیئت‌های مذهبی در این فراخوان اعلام شده است و ابتکاراتی که با موضوع نسل حسینی توسط هیئت‌ها و تشکل‌های دینی اجرا شده، از محورهای ویژه این مهرواره محسوب می‌شود.

 

عموم فعالان هیئات مذهبی، ستایشگران  مداحان و نیز ناشران و پدیدآورندگان آثار مکتوب با محوریت کتاب هیئت می‌توانند جهت اطلاع بیشتر از این فراخوان و ارسال آثار به پایگاه اینترنتی مهرواره هوای نو به نشانی www.hayayenoo.com مراجعه نمایند.