به گزارش «پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام»، عبدالرضا مطاف در جمع ۴۰۰ نفر از زائرین و مسوولان شهرستان دشتی در کنارخیمه گاه در دست ساخت حضرت ابوالفضل علیه السلام در بوشهر افزود: همراهی و مشارکت مردم مومن و عاشق به اهل بیت برای ساخت خیمه گاه حضرت ابوالفضل علیه السلام بسیار خوب و درحد انتظار بوده است.

وی اظهارداشت: تاکنون بیش از دو کیلو طلا برای ساخت تاج و چند کیلو نقره برای ضریح خیمه گاه حضرت ابوالفضل استفاده شده است.
امام جمعه خورموج نیز گفت: محبت اهل بیت علیهم السلام در دل مومنین و عاشقان هیچ وقت خاموش شدنی نیست و رابطه دین مومنین و اهل بیت علیهم السلام به خصوص امام حسین علیه‌السلام قابل تبیین نیست.
حجت الاسلام عبدالحسین مصلح با اشاره به اینکه برای ساخت ضریح خیمه گاه حضرت ابوالفضل علیه‌السلام انسان‌های مومن با عشق و علاقه فراوان وقت می‌گذارند افزود: هر روز مردم و مشتاقان زیادی برای زیارت به این مکان مقدس مشرف می‌شوند و ضمن زیارت در جریان بازسازی آن قرار می‌گیرند.
مصلح ادامه داد: با وجود همه انفجارهای ترویستی که اتفاق می‌افتد ولی با شور و عشق فراوان مردم با پیاده روی در عزاداری روز اربعین شرکت می‌کنند که این نشان از عشق و علاقه مردم به اهل بیت است.
امام جمعه خورموج اضافه کرد: این راه خاموش شدنی نیست سرمایه بزرگ و کلانی در اختیار اسلام است که باید از آن بهره برد و دشمن هم بدنبال خاموش کردن آن است.
فرماندار شهرستان دشتی نیز گفت: خدای بزرگ را شاکر و سپاسگزاریم که بر مردم استان ولایت مدار بوشهر منت گذاشت و با توفیق احداث ضریح خیمه گاه تاریخ درخشان بوشهر را متبرک کرد.
سید علی هاشمی افزود: مردم فهیم شهرستان دشتی آمده اند تا وفاداری خود را به آرمانهای بلند شهدای کربلا اعلام کنند و با ابراز ارادت و توسل به ضریح خیمه گاه درخواست توفیق خدمت صادقانه کنیم.

 


برگرفته از خبرگزاری حج