به گزارش کرب و بلا، در آستانه فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و افزایش میزان تقاضا برای سفر به کربلای معلی، صندوق قرض‌الحسنه زیارت، اقدام به اعطای وام به مشتاقان سفر به عتبات عالیات نموده است.

 

این تسهیلات در قالب وام قرض‌الحسنه تا سقف هفت میلیون تومان با اقساط ده‌ماهه بدون دریافت هرگونه کارمزد و سود بانکی و همچنین عدم نیاز به سپرده‌گذاری است و صرفاً افراد وام‌گیرنده باید متعهد شوند این مبلغ صرفاً جهت زیارت کربلا استفاده می‌شود.

 

متقاضیان دریافت وام زیارت لازم است با مراجعه به وب‌سایت صندوق قرض‌الحسنه زیارت به نشانی www.ziaratfund.com نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم درخواست وام اقدام نمایند. این درخواست در کوتاه‌ترین زمان توسط کارشناسان صندوق زیارت بررسی و نتیجه آن با ارسال پیام به وام‌گیرنده اعلام می‌شود. اولویت پرداخت وام با افرادی است که زودتر اقدام به ثبت درخواست خود نمایند.

 

وام‌گیرنده پس از دریافت پیام سه روز فرصت دارند مدارک موردنیاز جهت تکمیل فرایند وام‌دهی شامل تصویر صفحه اول پاسپورت متقاضی و کلیه مسافرین، شماره موبایل و شماره ثابت متقاضی (نماینده مسافرین) و ضامن، تصویر گواهی درآمدی معتبر شامل فیش حقوقی رسمی، گواهی کسب یا پروانه اشتغال، تصویر چک ضمانت معتبر (صرفاً چکه‌ای صیادی)، تصویر تعهدنامه امضا شده و تصویر گردش سه‌ماهه حساب دسته‌چک را به پست الکترونیکی صندوق زیارت به نشانی ziaratfund@gmail.com ارسال نمایند.

 

البته افرادی که به دلیل کوتاهی زمان و طولانی شدن زمان انتظار دریافت وام، به نحو دیگری موفق به تأمین هزینه سفر شده اما همچنان نیازمند دریافت تسهیلات هستند، می‌توانند پس از بازگشت ازسفر با ارسال تصویر فیش پرداخت عوارض خروج از کشور کلیه مسافرین و تصویر صفحه دارای مهر خروج ازکشور پاسپورت کلیه مسافرین به انضمام سایر مدارک نسبت به تقاضای دریافت وام اقدام نمایند.

 

ذکر این نکته ضروری است که کلیه ارتباط‌گیری‌های صندوق به صورت مکاتبه و در بستر ایمیل انجام و صرفاً به درخواست‌هایی که به ایمیل رسمی صندوق ارسال شوند، رسیدگی خواهد شد و تماس تلفنی یا ارسال پیام موجب تسریع در رسیدگی به امر وام‌دهی نمی‌گردد.

 

صندوق قرض‌الحسنه زیارت از پروژه‌های فعال وابسته به موسسه فرهنگی «زیتون است» و طی هفت سال فعالیت مستمر موفق به اعطای تسهیلات و مشارکت در اعزام بیش از 700 نفر از مشتاقان زیارت سیدالشهدا (ع) به کربلای معلی شده است.

 

اطلاعات تکمیلی از فعالیت صندوق زیارت، چگونگی مشارکت در سپرده‌گذاری صندوق، نحوه دریافت وام، گزارش آماری از میزان اعطای وام و ... را می‌توانید در صفحه اختصاصی صندوق زیارت در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی ziaratfund@ مشاهده نمایید.