به گزارش کرب و بلا، توجه به مشکلات و نیازمندی‌های عمومی در گوشه و کنار جهان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مجمع دوستداران امام حسین (ع) است که علاوه بر تولیدات محتوایی، در عرصه مشارکت‌های مردمی نیز حضور جدی دارد.

 

این مجمع که از زیرمجموعه‌های موسسه مردم‌نهاد «زیتون» است، در سایه تجربیات پیشین خود در اجرا نمودن طرح‌های بشردوستانه، حالا چند وقتی است با هدف زدودن رنج و غم هم‌وطنان نیازمند، ابتدای هر ماه قمری پویش‌های مردمی را با همراهی خیران و کاربران این شبکه اجتماعی اجرا می‌کند.

 

1-9-3-Report-Shoes.jpg

 

فعالان مجمع دوستداران امام حسین (ع) با آغاز سال نو و میمنت همزمانی آن با ایام خجسته ماه شعبان، پویش «بچه‌های آسمان» را با هدف تهیه کفش برای 200 کودک کار محله کوره‌پزخانه جنوب تهران اجرا کرد.

 

1-9-4-Report-Shoes.jpg

 

این پویش با همکاری گروه جهادی «فرات» از گروه‌های جهادی فعال این منطقه و با توجه به رصد وضعیت نابسامان و شرایط سخت زیست کودکان در این منطقه صورت گرفت. کودکانی که به‌واسطه سنگلاخی بودن و ناهمواری زمین محل سکونتشان، دچار مشکلات جدی بودند.

 

1-9-2-Report-Shoes.jpg

 

بعد از فراخوان عمومی پویش بچه‌های ـآسمان و کمک‌های خالصانه هم‌وطنان، در نهایتت با جمع‌آوری مبلغ بیش از 20 میلین تومان، همزمان با آغاز سال نو، عیدانه‌ای برای این کودکان فراهم گردید.

 

1-9--1-Report-Shoes1.jpg

 

مجمع دوستداران امام حسین (ع) در سال جدید نیز با استفاده از ظرفیت این شبکه اجتماعی و دعوت از تمامی مخاطبان خود و خیران هموطن، عزم جدی بر حل مشکلات نیازمندان و باز کردن گره مشکلات گوشه و کنار کشور به عنوان جلوه ارادت‌ورزی به ساحت حضرت سیدالشهدا (ع) گام بردارد.

 

عموم علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی imamhussain_lovers@ ضمن آشنایی با فعالیت‌های این مجمع و اطلاع از روند اجرایی شدن پویش‌های خیرخواهانه، در طرح‌های آتی مشارکت نمایند.