به گزارش کرب و بلا، چاپ سوم کتاب «سر بر خاک دهکده» نوشته «فائضه غفارحدادی» با موضوع پیاده‌روی اربعین توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

 

این بانوی نویسنده که تجربه سفر به اروپا را در خاطرات خود دارد، در این کتاب حاصل مشاهداتش از سفر به سرزمین بهشتی کربلا و پیاده‌روی اربعین سال 1397 به همراه چهار محافظ بلندقدش را به روی کاغذ آورده است.

 

سر بر خاک دهکده روایتی جذاب و خواندنی از پیاده‎روی اربعین و کتابی از اشک و خنده‌ی توامان است. نویسنده از رویدادی جهانی می‌نویسد که سراسر رحمت واسعه از سفره ارباب است که در عالم پهن شده و جاذبه‌ای مغناطیسی که کل عالم را به خود مجذوب کرده است.

 

غفار حدادی در این کتاب به نوعی تفاوت‌های سفر به اروپا و سفر به کربلا را بیان کرده و در صفحاتی از اثر خود می‌ینویسد: «شاید این ایام، امام حسین کربلا را می‌سپارد به علمدارش. شهر اندازه یک کشور، کش می‌آید و بعد که همه را بغل کرد، فشارشان می‌دهد. آن قدر به هم نزدیک‎شان می‌کند که دل‌هایشان به هم گیر کند. اخبار و احوال‌شان در هم گره بخورد. از غریبگی مسافت‌های دور و دراز در بیایند و مثل مردم یک دهکده به هم نزدیک شوند... و هر سال اربعین میعادگاهی است که همه رفته‌ها و هویت گم کرده‌ها بر می‌گردند به وطن‌شان... »

 

چاپ سوم کتاب سر بر خاک دهکده نوشته فائضه غفارحدادی در 168 صفحه و با بهای 270000ریال توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده و از طریق کتاب فروشی‌های آنلاین نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.