به گزارش کرب و بلا، هیأت‌الرضا (ع) که چندوقتی است به منطقه جنوب شهر تهران و «تکیه‌گاه آقامرتضی علی» تغییر مکان داده، در راستای رفع مشکلات نیازمندان فعالیت‌های خیرخواهانه متعددی صورت داده است.

 

اخیرا جوانان اعضای این هیئت در همین محله با تاسیس درمانگاه دندانپزشکی، قصد دارند به صورت رایگان به نیازمندان منطقه و به ویژه افراد آسیب دیده از مشکل اعتیاد خدمات‌رسانی کنند.

 

«عبدالرضا هلالی» مداح سرشناس این هیئت می‌گوید: با توجه به اینکه قشر آسیب‌پذیر بسیاری در این منطقه وجود دارد. تلاش کردیم با حضور در این منطقه کمک‌حال مردم کم‌برخودار شویم.

 

وی با اشاره به راه‌اندازی خیریه‌ای به نام تکیه‌گاه آقا مرتضی علی(ع) افزود: در فواصل ساخت این تکیه‌گاه و با توجه به به وضعیت ساکنان این منطقه بویژه افراد درگیر با مشکل اعتیاد، یک درمانگاه دندانپزشکی با خدمات رایگان در منطقه ایجاد کردیم. تاکنون با کمک مردم و خیرین دو یونیت برای درمانگاه خریداری شده است و ان‌شاءالله با خریداری وسایل مورد نیاز بعدی، این درمانگاه بزودی افتتاح خواهد شد.

 

به گفته هلالی، مردم در این محله‌ها مشکلات خاصی دارند و جوانان هیأت تمام توان خود را برای رفع آسیب‌های اجتماعی این منطقه اعم از معتادان، خانواده‌های بی‌سرپرست و ... به کار بسته‌ایم چون بنا داریم به معنای واقعی، تکیه‌گاهی برای مردم کم‌برخوردار باشیم.

 

این مداح اهل بیت (ع) تأکید کرد: در هیأت‌ باید علاوه بر مسائل اجتماعی در امور فرهنگی و تربیتی به خصوص در حوزه خانواده و نوع ارتباط با نزدیکان متمرکز شویم تا یک فرد عاشق اهل بیت(ع) رفتاری مشابه آنان هم داشته باشد.