به گزارش کرب و بلا، در پی تبلیغات و فراخوان‌ های منتشر شده از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات در راستای اجرای طرح توسعه حرم مطهر امام حسین (ع) تاکنون بیش از 3 هزار و 300 نفر از مرد استان بوشهر در این طرح مشارکت کرده‌اند.

 

عبدالرضا مطاف؛ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر با اعلام این خبر گفت: نام این طرح «بنای نور» است و در راستای آن پروژه جامع توسعه 38 هکتاری حرم امام حسین (ع) در دستور کار ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: فاز نخست این طرح اجرای صحن عقیله بنی‌هاشم زینب کبری(س) به مساحت 8 هکتار است که محدوده آن خیمه‌گاه، تل زینبیه و حرم امام حسین (ع) را در برمی‌گیرد.

 

مطاف با اشاره به اینکه 3 هزار و 300 نفر از اهالی استان بوشهر در این طرح مشارکت کرده‌اند، گفت: طبق تفاهم‌نامه‌ای که ما بین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر و بانک رسالت منعقد شده است، علاقه‌مندان به مشارکت در این طرح به این بانک معرفی شده و یک وام بدون سود و ضامن به آن‌ها تعلق می‌گیرد و این مبلغ به صورت مستقیم به حساب ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر واریز شده  که متقاضی، ماهانه اقساط آن را پرداخت می‌کند.