به گزارش کرب و بلا، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با توجه به پیش رو بودن ماه محرم و همچنین شیوع بیماری کرونا و فراهم نبودن امکان تبلیغ چهره به چهره از تمامی مبلغین، طلاب و فعالان فرهنگی دعوت کرد ایده‌های خلاقانه و پیشنهادی خود را جهت تبلیغ در ایام ماه محرم به این دفتر ارائه نمایند.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد واعظی ماه محرم را یک ظرفیت بسیار عظیم برای تقویت حیات ایمانی و معنوی جامعه دانست و با اشاره به نزدیک شدن ایام سوگواری ماه محرم اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بر خود فرض می‌داند از هم‌اکنون با جدیت و با توجه به شرایط، موقعیت و تمام ظرفیت‌های موجود، برای بهره‌گیری از این فرصت هوشمندانه تدبیر کند.

 

وی ضمن دعوت از کارکنان این نهاد حوزوی جهت ارائه پیشنهاد‌های تبلیغی ویژه ماه محرم تصریح کرد: در درجه اول از نیروهای با تجربه و فهیم دفتر تبلیغات اسلامی می‌خواهیم که طرح‌ها، ایده‌ها و پیشنهاد‌های خود را جهت استفاده بهینه از ظرفیت محرم و عاشورا و ایفای نقش تاریخی خود در مسئله تبلیغ دین و مکتب اهل‌بیت (ع) و تأثیرگذاری در رشد فرهنگ دینی را ارائه نمایند.

 

واعظی در ادامه از مبلغین با تجربه و طلاب جوان و خوش‌فکر خواست با ارائه ایده‌های پیشنهادی خود، این معاونت را در استفاده حداکثری از شرایط موجود برای رشد معنوی جامعه در چارچوب پروتکل‌های بهداشتی همیاری نمایند.

 

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بر اهمیت پیش‌بینی ایجاد فضای تبلیغی با احتمال شیوع ویروس کرونا تأکید کرد و اظهار داشت: البته امیدواریم که تا ماه محرم شرایط خیلی بهتر شود و گشایش‌هایی ایجاد گردد، اما به هر حال ما باید از اکنون اندیشه کنیم که غافلگیر نشویم و با سناریوها و تحت شرایط مختلفی که پیش‌بینی می‌کنیم، برای هر موقعیتی و در هر سطحی آمادگی داشته باشیم.

 

لازم به ذکر است آخرین مهلت ارسال آثار پیشنهادی 24 تیرماه سال جاری خواهد بود و به 10 ایده برتر که نو و خلاق، اجرایی و همسو باشد، جوایزی نقدی اعطا خواهد شد.

 

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به نشانی www.balagh.ir  آماده دریافت ایده‌های پیشنهادی از سوی علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان است.