به گزارش کرب و بلا، شهردار کربلای معلی و  مسئول بخش بین‌الحرمین از خیابان‌های محوطه حرم بین‌الحرمین و محوطه مشرف به حرم حضرت عباس (ع) دیدار کردند.

 

این دیدار به منظور اطلاع از وضعیت این خیابان‌ها و برنامه‌ریزی برای مرمت و توسعه خیابان‌های مشرف به حرم حضرت عباس(ع) و نیز اقدامات صورت گرفته توسط آستان مقدس عباسی انجام گرفت.

 

برطرف کردن موانع خیابانی از قسمت‌های قدیمی شهر به منظور باز کردن راه و ایجاد مسیرهای تازه، همچنین گسترش مسیرهای قدیمی با هدف هموار کردن بیشتر مسیر حرکت خودروها و افراد پیاده و رفع تنگناها در این مناطق، طراحی مجدد و مرمت ورودی‌ها و دروازه‌ها و نمای بیشتر خیابان‌ها و کوچه‌های منتهی به حرم مطهّر از جمله اقداماتی است که تاکنون توسط بخش آستان عباسی صورت گرفته است.

 

در همه اقدامات انجام گرفته ویژگی‌های تمدنی و امنیت مانند برطرف کردن ظواهر غیر زیبایی همچون تراکم سیم‌های برق، علائم مغازه‌ها، هتل‌های فرسوده و قدیمی در نظر گرفته شده است.

 

شایان ذکر است بخش بین‌الحرمین، به طور پیوسته از طریق کارکنان خود، در حال ارائه خدمات گوناگون به شهر کربلای معلّی و ساکنان آن است و اقدامات بسیاری را به منظور دستیابی به این هدف انجام داده است.