به گزارش «کرب و بلا» نماینده بعثه مقام معظم رهبری در ستاد مرکزی اربعین که در مراسم افتتاحیه همایش معاونان فرهنگی ستاد بازسازی سراسر کشور سخن می‌گفت، از همکاری خوب و صمیمانه ستاد بازسازی عتبات عالیات با ستاد فرهنگی اربعین تقدیر کرد و گفت: ساماندهی مواکب و پشتیبانی از آن‌ها و نیز فراهم شدن زمینه حضور حدود سه و نیم میلیون ایرانی در اربعین حسینی از جمله ظرفیت‌های خوب برای کشور است.

 

«حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدی» در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت عملکرد مدیران و مسئولان برگزاری مراسم اربعین تأکید و خاطرنشان کرد: تدارک و فراهم کردن این انبوه جمیعت اعزامی از ایران و مدیریت این اجتماع عظیم در مدت 20 روز از افتخارات نظام و مردم فهیم کشور است.

 

وی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم اربعین حسینی عتاب مقدسه و مراسم اربعین را از عوامل و عناصر مهم ساخت و صیانت هویتی شیعیان و پیروان اهل‌بیت (ع) دانست.

 

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در ستاد مرکزی اربعین بر آمادگی کامل در اجرای برنامه‌های مشترک و همکاری همه‌جانبه بین ستاد فرهنگی اربعین با ستاد بازسازی عتبات عالیات در حوزه اربعین و سایر مسائل مشترک تأکید کرد.

 

یادآور می‌شود گرد هم ‌آیی معاونان فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات سراسر کشور از روز چهارشنبه 23 بهمن‌ماه به مدت سه روز در شهر مقدس قم برگزار شد.