به گزارش «کرب و بلا» همایش تخصصی «الگوی هیئت‌های مذهبی در ارتقای معنویت، اخلاق و سبک زندگی اسلامی-ایرانی» با حضور جمعی از اساتید، مداحان، اصحاب قلم و کارشناسان حوزه هیئت پژوهی برگزار می‌شود.

بررسی نقش و تأثیر هیئات مذهبی در گام دوم انقلاب اسلامی با بیان «محمدحسین رجبی دوانی»، کارکردهای هیئت مذهبی در تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی با ارائه «سید محمدحسین هاشمیان»، بررسی تهدیدها و فرصتهای پیش روی هیئات مذهبی در الگوسازی اخلاقی، معنوی و انقلابی جامعه توسط دکتر «حسین محمدی فام» و مرابطه مؤمنانه منتظران با نگاه به هیئات مذهبی با بیان «اسماعیل شفیعی سروستانی» از جمله عناوین پنل های تخصصی این نشست علمی است.

اساتید و کارشناسان هیئت پژوهی در این نشست علمی به ارائه مقاله و سخنرانی در رابطه با الگوی هیئت های مذهبی در ارتقای معنویت، اخلاق و سبک زندگی اسلامی-ایرانی، ظرفیتها و توانمندیها، شاخصه های هیئات تراز انقلاب اسلامی و الگوی مطلوب مداحان و هیئات خواهند پرداخت.

همایش تخصصی الگوی هیئت‌های مذهبی یکشنبه 29 دی‌ماه، از ساعت 8 الی 12 در محل سالن همایش سازمان دارالقرآن الکریم واقع در تهران، خیابان حافظ، پائین تر از خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان رشت، پلاک 39، سالن همایش سازمان دارالقرآن کریم برگزار می‌شود.