به گزارش کرب‌و‌بلا به نقل از روابط عمومی موسسه بوستان کتاب، به مناسبت چهلمین روز ارتحال عالم، سیاستمدار و مفسر قرآن، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، جدیدترین اثر ایشان با نام «رمزهای عاشورا» منتشر می‌شود.

مصطفی محدثی ضمن اعلام این خبر، گفت: در آستانه چهلمین روز ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، جدیدترین و آخرین اثر ایشان، به کوشش عبدالرزاق اهوازی و با نام رمزهای عاشورا، چاپ و منتشر می‌شود.

مسئول روابط عمومی موسسه بوستان کتاب افزود: این اثر که پیش از درگذشت هاشمی، توسط یکی از شاگردان ایشان، برای چاپ به بوستان کتاب سپرده شده بود، چکیده‌ای از مباحث عاشورایی است که به رمزگشایی حوادث عاشورا می‌پردازد و از میان سخنان هاشمی، به ویژه خطبه‌های نماز جمعه ایشان، فراهم آمده و مطالب آن، براساس مصادر و منابع مهم تاریخی، مستندسازی شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: قیام امام حسین علیه‌السلام یکی از رویدادهای مهم تاریخی و از شگفتی‌های عالم وجود است که هر روز، زنده‌تر و بالنده‌تر از دیروز است. آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مطالعات فراوانی درباره حادثه عاشورا و ابعاد گوناگون قیام امام حسین (ع) داشته‌ و از این پیشوای بزرگ در مسیر مبارزه و ظلم‌ستیزی، الگو گرفته است. 

کتاب‌دوستان و علاقه‌مندان به مطالعه درباره دیدگاه خاص مرحوم هاشمی رفسنجانی به حادثه عاشورا، جهت تهیه و مطالعه این کتاب می‌توانند با شماره تلفن 7 ـ 37742155 ـ 025 تماس بگیرند یا به سایت www.bustaneketab.com مراجعه کرده؛ با خرید اینترنتی از تخفیف ویژه برخوردار گردند.

این کتاب در قطع رقعی، 160 صفحه و شمارگان 2000 نسخه به زودی چاپ و منتشر می‌شود و با قیمت 12000 تومان در کلیه شعبه‌های بوستان کتاب در قم، اصفهان، تهران و مشهد عرضه می‌گردد.

IMG09160562.jpg