به گزارش کرب‌و‌بلا به نقل از ایکنا، بخش‌های جشنواره شامل فرهنگی ادبی، فضای مجازی، علمی پژوهشی و هنری است.

بر اساس این گزارش علاقه‌مندان بخش فرهنگی ادبی سوگواره می‌توانند دل نوشته، خاطره و شعرهای خود را با موضوع اربعین به دبیرخانه‌ سوگواره ارسال کنند.

همچنین بخش فضای مجازی این سوگواره شامل طراحی نرم‌افزارهای کاربردی برای اندروید و کامپیوتر است.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند کتاب، مقاله و پایان‌نامه‌های مرتبط با موضوع اربعین 4 سال اخیر خود را به بخش علمی پژوهشی این سوگواره ارسال کنند.

بخش هنری این سوگواره شامل عکس، نقاشی، نماهنگ، فیلم کوتاه، کلیپ، خوشنویسی و پوستر است.

دبیرخانه سوگواره ملی اربعین ویژه دانشگاهیان در خصوص نحوه ارسال آثار از علاقه‌مندان خواست تا به یکی از سه روش زیر برای ارسال آثار اقدام نمایند:

الف: با ورود به منوی ثبت اثر در نوار بالای سایت arbaeen.ilam.ac.ir ابتدا ثبت نام و فیلدهای ستاره دار را پر کرده و پس از دریافت کد و پسورد نسبت به ارسال اثر خود اقدام کنند.

ب: آثار خود را به ایمیل arbaeen@ilam.ac.ir ارسال کنند. لازم به ذکر است در این روش شرکت کنندگان حتما مشخصات کامل خود را درج نمایند.

پ: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس پستی: ایلام. بلوار پژوهش. دانشگاه ایلام. معاونت فرهنگی و اجتماعی. دبیرخانه اولین سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان کد پستی 6939177111 ارسال کنند.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 08432234858 (دبیرخانه اولین سوگواره اربعین دانشگاهیان) تماس حاصل کنند.

 

57406297.jpg