حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی نماینده بعثه در عراق و حجت الاسلام سیداحمد صافی تولیت حرم مطهر حضرت عباس (ع) ، درباره مسائل مرتبط با زائران گفت وگو و بر همکاری بیشتر در راستای خدمت رسانی بهتر تأکید کردند.

حجت الاسلام سیداحمد صافی در این دیدار خدمت‌گزاری به همه زائران را رسالت خود دانست و اظهار داشت: ملاک ما در خدمت گزاری به زائران، ولایت امام علی‌(ع) و محبت اهل بیت‌(ع) است، تفاوتی نمی‌کند که زائر از کجا و با چه رنگ و نژادی باشد.

تولیت حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس (ع) در ادامه با اشاره به اعلام فراخوان سراسری با موضوع شخصیت شناسی حضرت عباس (ع) و برگزاری مسابقه علمی از کتاب العباس (ع) اثر سیدمحمدرضا جلالی، از تدوین موسوعه‌ای با همین عنوان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی نیز در این دیدار با تشکر از همکاری‌های خالصانه تولیت حرم مطهر حضرت عباس (ع) بر ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی بیشتر تأکید کرد و افزود: زائران نیاز شدیدی به آشنایی با احکام الهی و مسائل اخلاقی دارند و امروز هیچ مسأله ای در عرصه فرهنگی مهم‌تر از معرفت و بصیرت برای مسلمانان نیست.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق با اشاره به حساسیت این مقطع زمانی و همجه وسیع دشمنان اسلام علیه مسلمانان، خاطرنشان کرد: دشمنان در پی تفرقه بین مسلمانان هستند، همه رسالت داریم با حفظ هوشیاری و وحدت در مقابل دشمن حیله گر و سلطه جو مقاومت کرده و پرچم اهل بیت (ع) را برافراشته نگه داریم.

 

najafi-saffi93-9-28(4).jpg