به گزارش کرب و بلا، به همت دانشگاه علامه طباطبایی و با مشارکت جمعی از نهادهای علمی، دانشگاهی و سیاسی، ششمین همایش بین‌المللی اربعین 20 شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

این رویداد بین‌المللی با شعار «اربعین؛ همبستگی ملی، همگرایی اسلامی و مقاومت جهانی»، با حضور اندیشمندان جهان اسلام در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

 

دبیرخانه همایش با انتشار فراخوانی ضمن اعلام محورهای این رویداد بین‌المللی، از عموم محققان، اندیشمندان و پژوهشگران جهت حضور و ارسال اثر به این همایش دعوت کرد.

 

«اربعین؛ سیاست و روابط بین‌الملل»، «اربعین؛ مطالعات فرهنگی ـ اجتماعی»، «اربعین؛ مطالعات مدیریتی ـ اقتصادی»، «اربعین؛ الهیات و فلسفه»، «اربعین؛ هنر و ادبیات»، «اربعین؛ روان‌شناسی و سلامت»، «اربعینِ و علوم ارتباطات» و «اربعین و تجربه زیسته» به عنوان محورهای هشت‌گانه ششمین همایش بین‌المللی اربعین اعلام شده است.

 

بر اساس این فراخوان علاقه‌مندان تا 31 مردادماه مهلت دارند آثار علمی خود را به دبیرخانه همایش به نشانی Arbaeen6@atu.ac.ir ارسال نمایند.

 

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری همایش و نحوه ارسال آثار به وب‌سایت همایش به نشانی Arbaeen6.atu.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 48392471-021 تماس حاصل نمایند.

 

ششمین همایش بین‌المللی اربعین با مشارکت و حمایت مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه تربیت مدرس، وزارت امور خارجه و جمع دیگری از نهادهای دینی، علمی و سیاسی برگزار خواهد شد.