به گزارش کرب و بلا، چهاردهمین نشست شورای هماهنگی شبکه هیئت کشور با حضور ، مدیرعامل بنیاد دعبل، نماینده هیأت‌های دانشجویی و تنی چند از چهره‌های فرهنگی- مذهبی برگزار شد.

 

در ابتدای این نشست، مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات، قرار گرفتن شبکه هیئات کنار یکدیگر را امری سازنده در راستای ایجاد هم‌افزایی و حل مشکلات عنوان و تاکید کرد: گام اصلی در اینگونه جلسات این است که در فضای راهبردی به یکدیگر نزدیک شویم و این شبکه تبدیل به جایگاهی برای راهبردنویسی بشود.

 

«حجت الاسلام مجید باباخانی» در تبیین ضرورت هم‌افزایی هیئات مذهبی اظهار داشت: با وجود اینکه بیش از 4500 زیرشاخه فعالیتی برای هیئات احصا شده است اما بسیاری از این موضوعات همچنان مغفول مانده، در حالی که برخی شاخه ها مورد توجه همه هیئت‌ها و تشکل‌ها قرار گرفته و هم‌افزایی هم در این زمینه وجود ندارد.

وی به هم‌افزایی مثبت هیئات در ایام اربعین امسال اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت ایجاد فرصت گفت‌وگو، خواستار تداوم این فضا در دیگر رویدادهای مهم پیش رو شد.

 

مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات همچنین به برگزاری رویداد ملی «هوای نو« اشاره و از تمامی هیئات درخواست کرد تمام توان رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی خود را برای برگزاری هر چه بهتر این همایش به کار گیرند.

 

در بخش دیگری از این نشست دبیر کارگروه جهادی شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی کشور، توجه به بخش نیروی انسانی را از اساسی‌ترین موضوعات در هیئت‌ها دانست و تاکید کرد: در حقیقت این نیروی انسانی است که برنامه های هیئات را عملیاتی می کند و به هم و غم‌ها و اولویت‌های این افراد دقت بیشتری داشته باشیم.