به گزارش کرب و بلا، طرح توسعه حرم مطهر امام حسین (ع) به نام صحن و شبستان حضرت زینب (س) از زمستان سال 94 به مساحت پنج هکتار و زیربنایی بالغ بر 168,000 متر مربع آغاز شد.

 

ستاد بازسازی عتبات عالیات برای نخستین بار با انتشار فیلمی غلت نام‌گذاری طرح توسعه حرم مطهر حسینی به نام مقدس حضرت زینب کبری (س) را از زبان تولیت حرم مطهر امام حسین (ع) را بازگو کرد.

 

«شیخ مهدی کربلایی» می‌گوید: پیش از جلسه امضای تفاهم نامه پروژه طرح توسعه حرم مطهر امام حسین (ع)، عارفی شیعه اهل کشور لبنان با ایشان تماس می‌گیرد و از خواب عجیبی که دیده برای وی صحبت می‌کند.

وی در خواب صحنه‌ای را مشاهده می‌کند که امام حسین (ع) به سمت قبله ایستاده و عده‌ای از محبان ایشان نیز در اطرافشان هستند. یکی از این افراد آیت اله بهجت (ره) بوده است.

در همین هنگام بانوی دو عالم با قنداقه‌ای در آغوش وارد شده و خطاب به جمع حاضر فرمودند: این کودک زینب (س) است. من این امانت را به شما می‌سپارم و از شما می‌خواهم به خوبی از آن نگهداری کنید.

 

تولیت حرم مطهر سیدالشهدا (ع) تصریح کرد این عارف لبنانی خواب را در حالی شرح داد که هیچ‌گونه اطلاعی از قصد آستان قدس حسینی برای آغاز و انجام طرح توسعه حرم مطهر نداشته است.

 

فیلم سخنان شیخ مهدی کربلایی را از طریق لینک زیر مشاهده بفرمایید:

 

12-13-3.jpg

https://atabat.org/files/fa/multimedia/1399/5/11/914_512.mp4