به گزارش کرب و بلا، ستاد بازسازی عتبات عالیات از همه هنرمندان و علاقه‌مندان به تهیه و ارسال آثار هنری جهت شرکت در نخستین فراخوان نشان ارادت دعوت نموده است.

 

بر اساس این فراخوان، «زیارت عتبات عالیات و زیارت به نیابت» و «عمل کوثرانه؛ خدمت به زائران عتبات عالیات» از جمله محورهای اعلام شده جهت تولید و ارسال آثار است و ستاد عتبات عالیات در رشته‌های فیلم داستانی، مستند بلند، مستند کوتاه، نماهنگ، پویانمایی، عکس، پوستر و عکس نوشت، موسیقی آیینی، شعر، گزارش، پوشش خبری و بازی‌های رایانه‌ای و ... پذیرای اثر هنرمندان است.

 

برگزیدگان فراخوان نشان ارادت 21 اسفندماه همزمان با عید مبعث رسول گرامی اسلام معرفی خواهند شد. به نفرات نخست هر بخش لوح سپاس، تندیس فراخوان، تربت و نگین حرم مطهر حضرت سیدالشهدا (ع) و مبلغ 35000000 ریال وجه نقد، نفرات دوم هر بخش لوح سپاس، تندیس فراخوان، تربت و نگین حرم مطهر حضرت سیدالشهدا (ع) و 25000000 ریال و همچنین به نفرات سوم هر بخش لوح سپاس، تندیس فراخوان، تربت و نگین حرم مطهر حضرت سیدالشهدا (ع) و مبلغ 15000000 وجه نقد اعطا خواهد شد.

 

همه هنرمندان و تولیدکنندگان آثار هنری تا 30 بهمن‌ماه فرصت دارند تولیدات محتوایی خود را در رشته‌های اعلام شده به دبیرخانه این فراخوان در ستاد بازسازی عتبات عالیات ارسال نمایند.