به گزارش کرب و بلا، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به تداوم روند بازسازی عتبات عالیات در کربلای معلی و نجف اشرف، اظهار داشت: با وجود شیوع بیماری کرونا، مهندسان و کارگران ستاد بازسازی عتبات با همکاری برادران عراقی تحت شدیدترین تدابیر و پروتکل‌های بهداشتی مانع از توقف عملیات اجرایی پروژه صحن حضرت زینب (س) در کربلا شدند.

 

حجت‌الاسلام کاظم رنجبر محمدی با بیان اینکه کمک به ساخت و ساز و توسعه حرم‌ها و ایجاد امکانات رفاهی برای زائران از مصادیق تعظیم شعائر الهی و صدقه جاریه است افزود: از تمامی دوستداران اهل بیت و خیران دعوت می‌کنیم تا در کنار کمک‌های مومنانه، از فرصت معنوی ماه‌های محرم و صفر استفاده کرده و با پیوستن به پویش «حرم عشق»، بخشی از نذر خود را به بازسازی و توسعه حرم‌های مطهر اختصاص دهند.

 

وی با اشاره به محدودیت‌های ناشی از کرونا که سبب شد امکان اهدای بخشی از نذر دوستداران اهل بیت علیهم السلام محقق نشود، افزود: گزینه‌های مختلفی برای آن دسته از هموطنان عزیزی که صیغه شرعی نذر خاص را نخوانده‌اند وجود دارد که یکی از آن‌ها مشارکت در فیض توسعه عتبات است.

 

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده در تشرف به حرم‌ها، اشتیاق دوستداران اهل بیت برای زیارت، بیشتر از همیشه است، گفت: پیش‌بینی می‌شود با رفع این بلا و ریشه کن شدن بیماری کرونا، شمار زائران عتبات افزایش چشمگیری داشته باشد لذا مشارکت در فیض توسعه عتبات افزون بر اجر اخوی، زمینه افزایش رفاه حال زائران در سال‌های آتی را نیز فراهم می‌کند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ستاد بازسازی عتبات خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 72 مربع و ستاره 233 مربع، کمک‌های خود به بازسازی عتبات را به میزان دلخواه اهدا کنند.