به گزارش کرب و بلا، این فراخوان با هدف شناسایی و هدایت استعدادهای تبلیغی، تبیین جامع معارف و سیره اهل‌بیت (ع)، تعمیق نگاه علمی در روایت تاریخ و سیره اهل‌بیت (ع) و ارتقای مهارت‌های تخصصی عرصه تبلیغ معارف اهل‌بیت (ع) منتشر شده و در دو بخش ویژه و موضوع محور پذیرای آثار علاقه‌مندان است.

 

روایت کاروان سیدالشهدا (از مدینه تا کربلا، از کربلا تا شام، از شام تا کربلا)، روایت یاران سیدالشهدا (ع)، سیره و زندگی بانوان عاشورائی، روایت حضور اهل‌بیت سیدالشهدا (ع) در اربعین، خطبه‌های امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) و مقاومت اسلامی؛ امتداد نهضت حسینی به ویژه سرداران مقاومت از محورهای تعیین‌شده این فراخوان است که باید در قالب روایت‌های کوتاه صوتی، تصویری و متنی 5 الی 7 دقیقه‌ای تهیه و ارسال شود.

 

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند ایده‌ها و ابتکارات خود را در حوزه آموزش ، قالب‌ها و تولیدات نرم‌افزاری روایتگری در قالب بحش ویژه به زبان‌های آثار به زبان‌های فارسی ، عربی ، انگلیسی ، اردو و ترکی به.دبیرخانه ارسال نمایند.

 

مهلت ارسال آثار ویدئویی ، صوتی و متنی تا 24 شهریورماه مصادف با 25 محرم‌الحرام است و در صورت تمدید مهلت ارسال آثار، اطلاع‌رسانی خواهد شد. امکان شرکت به صورت فردی و گروهی و همچنین شرکت یک فرد یا گروه تبلیغی در چند موضوع و قالب وجود دارد.

 

آثار برتر ضمن تقدیر و دریافت جایزه، با ارائه گواهی و رتبه جهت پخش در رسانه‌ها و فضای مجازی معرفی و هنرمندان برتر جهت حضور در دوره‌های تکمیلی و تربیت مربی مجمع راویان سیره اهل‌بیت (ع) دعوت خواهند شد.

 

علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان ضمن مراجعه به وب‌سایت ستاد اربعین به نشانی www.alarbaeen.ir و شبکه‌های اجتماعی ایتا، سروش، واتساپ با شماره 09037340662 می‌توانند از طریق پست الکترونیکی moursa313@gmail.com و شماره تلفن 02537186711 با دبیرخانه فراخوان ارتباط برقرار نمایند.