به گزارش کرب و بلا، رئیس ستاد بازسازی عتبات با بیان اینکه اتفاقاتی نظیر شیوع ویروس کرونا مانع اجرای طرح‌های ستاد نشده است، گفت: هم اکنون تعدادی از عوامل اجرایی پروژه‌ها در اعتاب مقدسه در هماهنگی کامل با مسئولان عراقی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال هستند.

 

به گفته «محمد جلال ‌مآب» در زمان پیک فعالیت ستاد، بیش از 5 هزار نفر از هم‌وطنانمان به‌صورت مستقیم در پروژه‌های این ستاد مشغول کار بودند و امیدواریم با ریشه‌کن شدن ویروس کرونا، تأخیر به وجود آمده در پروژه‌ها را جبران و زمینه اشتغال بیشتر برای کارگران، مهندسان و هنرمندان کشور را فراهم کنیم.

 

وی با بیان اینکه ائمه اطهار سرچشمه فیوضات مادی و معنوی هستند، گفت: برکت اقتصادی مشارکت خیران در بازسازی و توسعه حرم‌های مطهر در قالب تأمین داخلی مصالح و ملزومات پروژه‌ها به چرخه اقتصاد کشور و معیشت کارگران ایرانی باز می‌گردد.

 

جلال ‌مآب ستاد بازسازی عتبات را برخاسته از مردم و نماینده آنان در خدمت به اهل‌بیت (ع) دانست و افزود: این تشکل مردم‌نهاد در حوادثی مانند زلزله کرمانشاه، سیل خوزستان و شیوع ویروس کرونا نیز وارد عرصه خدمت به هم‌وطنان شد.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: طی روزهای گذشته مجموعه خادمان موکب‌های اربعین و خیران حرم ساز مرتبط با ستاد در لبیک به فرمان رهبری، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی و تهیه و توزیع اقلام معیشتی بین خانواده‌های نیازمند کردند.