به گزارش «کرب و بلا» مدیرعامل شرکت «شمسا» با اشاره به آمادگی این شرکت برای ارائه بسته‌های متنوع زیارتی به منظور رفاه زائران، اظهار داشت: ما علاوه بر آمادگی برای برقراری سفرهای متنوع زیارتی در روزهای مختلف برای زائران عتبات و سوریه، برنامه جامعی نیز پیش‌بینی کرده‌ایم

 

«مصطفی قاسمی» با بیان اینکه بسته سفر تلفیقی عتبات و سوریه ویژه ایام نوروز 99 به زودی راه‌اندازی می‌شود، افزود: با توجه به تمایل بسیاری از زائران برای سفر به سوریه بسته سفری به مدت هفت شب برای سفر به عتبات و سوریه طراحی کرده‌ایم. در این بسته سفر، زائران پنج روز در عتبات و دو روز در دمشق حضور دارند؛ به طوری که دو شب در کربلا، دو شب در نجف اشرف، یک شب در کاظمین اسکان می‌یابند و زیارت دوره سامرا را نیز خواهند داشت. پس از آن از بغداد به دمشق اعزام می‌شوند و دو روز در دمشق به زیارت حرم حضرت زینب (س) و حرم حضرت رقیه (س) می‌پردازند و بازدید از باب الصغیر و بازار اموی از دیگر برنامه‌های زائران خواهد بود.

.

مدیرعامل شرکت شمسا درباره هزینه‌های این سفر نیز گفت: هم‌اکنون سفر به عتبات حدود چهار میلیون تومان و سفر به سوریه نیز چهار میلیون تومان است که ما سعی داریم هزینه این سفر را مبلغی پایین‌تری از این در نظر بگیریم تا زائران با هزینه کمتری بتوانند به زیارت مشرف شوند.

 

لازم به ذکر است در حال حاضر هر ماه حدود 10 کاروان به سوریه مشرف می‌شود که با افزایش تقاضای زائران، این کاروان‌ها افزوده خواهد شد.