به گزارش «پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام»، مهندس پلارک در این باره گفت: ساخت این ضریح مطهر به مساحت 17.55 متر مربع از سال گذشته توسط هنرمندان استان‌های مختلف کشور در شهر اراک آغاز شده و در مهر ماه سال‌جاری تکمیل شد. 
وی در ادامه افزود: وزن کل ضریح مطهر حدود شش تن است که شامل نه پنجره و یک درب و جنس چوب آن از ساج است و با قطعات قلمزنی نقره و مس با آبکاری طلا پوشیده شده و وزن مصرفی در این اثر یک هزار و 150 کیلوگرم است. 
پلارک درباره انتقال و نصب این ضریح اظهار داشت: پس از رونمایی و بازدید مردمی 10 روزه قطعات ضریح باز شده، پس از بسته‌بندی به کربلا ارسال خواهد شد که پیش‌بینی ما برای نصب آن حدود یک ماه خواهد بود. 
وی ابراز امیدواری کرد و گفت: قصد داریم همزمان با رونمایی از ضریح، همچنین از پرده مضجع مطهر ابا‌عبدالله الحسین علیه السلام که توسط بانوان اصفهانی تهیه و دوخته شده نیز رونمایی و تحویل مسئولین حرم مطهر سید و سالار شهیدان دهیم. 
پلارک خاطرنشان کرد: امامزاده ابراهیم بن مجاب علیه السلام از نوادگان امام موسی بن جعفر علیه‌السلام و فرزند امام زاده محمد عابد علیه السلام است و مزار ایشان در رواق غربی حرم مطهر اباعبدالله الحسین علیه السلام در بخش زیارتی بانوان واقع شده است.

 


به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان