به گزارش کرب‌و‌بلا به نقل از الکفیل، آستان مقدس عباسی به منظور احیای شب‌های ماه مبارک رمضان و ادای مناسک زیارت و دعا و ارائه بهترین خدمات به زائرانی که در این ماه، این حرم مقدس را زیارت می‌کنند، ویژه برنامه‌های متعددی را اجرا می‌کند.

بنا بر این گزارش، از جمله این برنامه‌ها ختم روزانه یک جز از قرآن ویژه کارمندان آستان عباسی و زائران بعد از نماز ظهر و عصر، ختم سراسری یک جز از قرآن توسط نخبه‌های بین‌المللی قرآن کریم، قرائت روزانه دعای افتتاح، قرائت دعای توسل چهارشنبه هر هفته، و برگزاری دعای کمیل شب جمعه هر هفته در صحن مطهر است.

همچنین برگزاری سخنرانی روزانه توسط شیخ صاحب طائی با محورهای متنوعی چون احکام روزه‌، مشارکت و همکاری در برگزاری دهمین جشنواره فرهنگی سالانه ویژه ولادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام در حله، تولید بروشورهای هفتگی یا ماهانه ویژه این ماه و یادآوری فضیلت‌های آن، برگزاری برنامه ویژه احیای شب‌های قدر و برگزاری مسابقات قرآنی گروهی هر شب، از دیگر برنامه‌های این آستان در روزهای ماه مبارک است.

همچنین برگزاری مجموعه‌ای از برنامه‌های رمضانی که از شبکه رادیوی بانوان الکفیل پخش می‌شود، سخنرانی‌های روزانه دینی توسط بخش امور دینی که در طی آن به پرسش‌های زائران پاسخ داده می‌شود و پخش برنامه‌های آستان مقدس عباسی از کانال‌های ماهواره‌ای، از جمله برنامه‌های این آستان مقدس است.