داعش (دولت اسلامی عراق و شام) که در حال حاضر خود را دولت اسلامی می نامد، گروهی تکفیری است که بخش‌هایی از شمال سوریه و عراق را در تصرف خود دارد.

داعش سودای حکومت بر منطقه بزرگی را در سر می پروراند. در نقشه ترسیمی آن ها علاوه بر حکومت شام و عراق٬ حکمفرمایی از شمال آفریقا تا خراسان بزرگ ترسیم شده است و قصد دارند پله پله به هدف خود نزدیک شوند.

این گروه تکفیری تروریستی٬ بارها حملات پراکنده ای را در شهرهای مذهبی عراق از جمله سامرا انجام داده و هر ازچند گاهی تهدیداتی پیرامون حمله به کربلا کرده است که هر بار با پاسخ محکم مراجع و شیعیان مواجه است.

«کرب و بلا» در راستای رسالتی که برای خود تعریف کرده است در قالبی جدید و متفاوت اقدام به پوشش اخبار برگزیده داعش به صورت مکان محور کرده است تا مخاطبین این سایت هر روز از آخرین تحرکات داعش در عراق باخبر شوند. 

در ادامه عناوین اخبار برگزیده داعش در هفته گذشته را مشاهده می کنید. همچنین از طریق این لینک می توانید اخبار مکان محور داعش را ببینید.

اعدام عناصر داعش توسط نارنجی‌پوشان! + عکس

گروه تکفیری جیش الاسلام در اعدام شماری از عناصر داعش همان روش‌های تبلیغی داعش را به کار گرفته‌ است.

تغییر رنگ لباس قربانیان داعش

10 مرد عراقی روز گذشته به دست جلادان گروه جنایتکار داعش در شمال بغداد اعدام شدند.

گشت بازرسی داعش در بازار رقه+ تصاویر

گروهک تروریستی داعش با بازرسی بازارهای شهر رقه سوریه، دستوراتی را مبنی بر شیوه انجام معاملات و خرید و فروش اجناس به اهالی بازار ابلاغ کرد.

سفر 700 انگلیسی به سوریه برای پیوستن به داعش

پلیس انگلستان اعلام کرد که حدود 700 نفر از شهروندان این کشور به منظور پیوستن به گروههای تروریستی به سوریه سفر کرده اند.

به کارگیری کودکان ایزدی درعملیات انتحاری

دفتر ربوده شدگان ایزدی در کردستان عراق روز چهارشنبه اعلام کرد که گروهک تروریستی تکفیری داعش مراکز ویژه ای برای شستشوی مغزی کودکان ایزدی و آموزش آنان جهت انجام عملیات انتحاری تاسیس کرده است .

هلاکت رهبر جدید داعش در شهر موصل عراق

منابع عراقی از هلاکت «ابو علاء العفری» مرد شماره 2 گروه تروریستی داعش در جریان حملات هوایی به مناطقی در غرب موصل خبر می‌دهند.

انفجار بمب در مسیر حرم امام موسی کاظم(ع)

همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت هفتمین امام شیعیان زائران حرم این امام که حرکت خود را به سوی الکاظمیه آغاز کرده‌اند در مرکز بغداد هدف حمله تروریستی قرار گرفتند.