به گزارش کرب و بلا، همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) طی اطلاعیه‌ای از سوی شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت‌ها و تشکل‌های دینی کشور، شعار «مادرم مظلومه بود و یاور مظلوم‌ها» به عنوان شعار مشترک هیئت‌های عزاداری در ایام فاطمیه سال جاری اعلام شد.

 

این شعار به انتخاب مسئولان و مدیران هیئت‌های مذهبی و از میان شش شعار برگزیده جهت تولید محتوا، تبلیغات و فضاسازی به هیئات مذهبی اطلاع‌رسانی شده است. همچنین هشتگ‌های #معجزه_مادری، #ام_المقاومه و #مادر_قهرمان به کاربران فعال فضای مجازی جهت تولید و انتشار محتوا با موضوع شهادت حضرت زهرا (س) در فضای مجازی پیشنهاد شده است.

 

لازم به ذکر است پس از فراخوان عمومی پیشنهاد شعار فاطمیه 1402، بیش از 400 شعار پیشنهاد شد که از این میان شش شعار توسط شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت‌ها و تشکل‌های دینی کشور تجمیع و در نهایت شعار مادرم مظلومه بود و یاور مظلوم‌ها به عنوان شعار مشترک تائید گردید.

 

این شورا در اطلاعیه اخیر خود ضمن اعلام شعار فاطمیه 1402 از تمام هیئت‌ها و مجموعه‌های مذهبی و جامعه محبان اهل‌بیت (ع) خواسته است ضمن حفظ شعار و نشان خود، این شعار را در تولید محتوای هیئت، تبلیغات و فضاسازی‌ها مورد توجه قرار دهند.