به گزارش کرب و بلا، آستان قدس عباسی در راستای برنامه‌های عبادی هرساله خود در ایام ماه مبارک رمضان، امسال نیز با همکاری بخش رسانه این آستان، برنامه‌های ویژه‌ای را برای زائران و دوستداران حضرات معصومین در اقصی نقاط جهان برگزار خواهد کرد.

 

در این برنامه علاوه بر مراسم جزء خوانی روزانه قرآن کریم، برنامه قرائت زیارت روزانه امام حسین (ع) و حضرت ابالفضل (ع)، انجام زیارت نیابتی روزانه به نیابت از عموم ثبت‌نام کنندگان از گوشه و کنار جهان، قرائت ادعیه مخصوص شب و روزهای ماه مبارک رمضان از جمله ادعیه روزانه، دعای افتتاح و مناجات خوانی ویژه سحرهای ماه مبارک خواهد بود.

 

قرائت زیارت امام حسین مجتبی (ع) از دور و نزدیک توسط نمایندگان آستان عباسی، قرائت زیارت امیرالمؤمنین (ع) در ایام شهادت آن حضرت، ویژه‌برنامه‌های شب‌های قدر از دیگر برنامه‌هایی است که توسط آستان قدس عباسی برگزار خواهد شد.

 

بر اساس اعلام بخش رسانه آستان مقدس عباسی، ویژه‌برنامه‌های عتبه مقدسه از شب اول ماه مبارک رمضان آغاز شده و با انجام زیارت حضرت سیدالشهدا (ع) در روز عید فطر به پایان خواهد رسید.

 

عموم دوستداران حضرات معصومین (ع) و مشتاقان زیارت حرمین کربلای معلی می‌توانند جهت مشارکت در این طرح معنوی به نشانی اینترنتی شبکه جهانی الکفیل مراجعه و اقدام به ثبت‌نام نمایند.