به گزارش کرب و بلا، مراسم اختتامیه هفتمین سوگواره «بر مدار حسین (ع)» پنجشنبه 20 آبان ماه از ساعت 15 در فرهنگسرای اخلاق برگزار خواهد شد. در این مراسم علاوه بر معرفی و تقدیر از آثار برتر هر رشته، نفرات اول رشته‌های تعزیه‌خوانی، نقالی و داستان کوتاه به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

 

سوگواره هنری نوجوانان عاشورایی با عنوان بر مدار حسین (ع)، با هدف شناسایی استعدادهای نوجوانان در حوزه‌های فرهنگی و هنری و انس بیشتر با امام حسین (ع) ویژه نوجوانان 12 تا 18 ساله در سه رشته تعزیه‌خوانی، نقالی و داستان کوتاه طی ماه‌های محرم و صفر برگزار شد.

 

در هفتمین دوره این سوگواره 221 اثر شامل شامل 98 اثر داستانی، 81 کلیپ تعزیه‌خوانی و 32 کلیپ نقالی و 10 اثر متفرقه به دبیرخانه ارسال گردید که بر اساس اعلام هیئت داوران، در مجموع 21 اثر بر اساس شاخص‌های مرتبط هر رشته، حائز رتبه برتر شدند.

 

آیین اختتامیه هفتمین سوگواره بر مدار حسین(ع) پنجشنبه 20 آبان از ساعت 15 با حضور خانواده‌های برگزیدگان به میزبانی فرهنگسرای اخلاق برگزار می‌شود و همزمان از صفحه مجازی سوگواره به نشانی barmadarehosien@ و صفحه کانون کهربای تعزیه نیز به صورت زنده پخش خواهد شد.