به گزارش کرب و بلا، نخستین همایش بین‌المللی و همچنین هفدهمین همایش ملی ادبیات عاشورایی، ویژه خانواده بزرگ بهزیستی سراسر کشور مردادماه سال جاری به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد.

 

دبیرخانه همایش ضمن اعلام این خبر از تمامی دانشجویان و دانش‌آموزان تحت پوشش، زنان سرپرست خانوار، کارکنان مراکز تحت نظارت و کارمندان سازمان و خانواده‌های آنان و همچنین خانواده‌های دارای افراد معلول و فرزندان شبه خانواده سازمان که علاقه‌مند به حوزه شعر آیینی و دل نوشته هستند برای شرکت در این همایش ملی و بین‌المللی دعوت کرد.

 

این همایش با محوریت حضرت علی‌اکبر (ع) از امروز تا 20 مردادماه سال جاری همزمان با دوم ماه محرم پذیرای آثار شاعران و هنرمندان ادبیات آیینی است.

 

آثار ارسالی باید به صورت تایپ شده در برنامه word به خط BNazanin و فونت 14 باشد. هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر 3 اثر را به همراه مشخصات کامل فردی شامل نام و نام خانوادگی، نام استان، شهر، سن، جنسیت، شماره تلفن همراه و حوزه تحت پوشش سازمان از طریق پیام‌رسان واتساپ به شماره 00989014747673 به دبیرخانه همایش ارسال نماید.

 

آثار ارسالی پس از پایان مهلت مقرر، داوری و آثار برتر با توجه به شرایط بیماری کرونا در زمان برگزاری اختتامیه به صورت حضوری یا مجازی تقدیر خواهند شد. همچنین دبیرخانه همایش بین‌المللی ادبیات عاشورایی با شماره تلفن 07138301404 آماده پاسخگویی به سؤالات شرکت‌کنندگان است.

 

نخستین همایش بین‌المللی و هفدهمین همایش ملی ادبیات عاشورایی، به همت دفتر امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور و هیئت فرهنگی ـ مذهبی «محبین اهل‌بیت (ع)» اداره کل بهزیستی استان فارس مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.