به گزارش کرب و بلا، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری (س) و با هدف پاسداشت مقام شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت، پویش «در مقام صبر» را در سه بخش ویدئو سلفی، کتاب‌خوانی و پادکست صوتی برگزار می‌نماید.

 

علاقه‌مندان برای شرکت در بخش ویدیو سلفی می‌بایست یک جمله در مقام صبر زینبی در قالب ویدئو و مدت‌زمان حداکثر یک دقیقه به‌صورت سلفی ضبط و ارسال نمایند.

 

همچنین ضبط و ارسال صدا با موضوع کرامات حضرت زینب (س) در زندگی خود و بخش ادبی و شعر با موضوع شهدای مدافع حرم و سلامت موضوع بخش پادکست صوتی این پویش است.

 

کتاب «مرد من» روایت نامه‌های یک همسر شهید مدافع حرم موضوع بخش کتاب‌خوانی این پویش است که علاقه‌مندان می‌توانند برای مطالعه کتاب و دریافت سؤالات مسابقه به وب‌سایت لبیک مراجعه نمایند.

 

آخرین مهلت ارسال آثار 29 آذرماه است و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را از طریق نشانی @labbayk_ir در شبکه‌های اجتماعی ارسال نمایند. گفتنی است، آثار ارسالی به‌صورت پادکست با نام صاحب اثر در شبکه‌های اجتماعی لبیک منتشر و اسامی برگزیدگان نیز در برنامه سمت حرم ویژه ولادت حضرت زینب (س) اعلام خواهد شد. به ده نفر از برگزیدگان این پویش کارت هدیه به مبلغ پنج میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.