به گزارش کرب و بلا، سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور همزمان با ایام ماه محرم با انتشار فراخوانی از دانشجویان، اساتید و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی جهت شرکت در دومین نمایشگاه مجازی هنرهای تجسمی با عنوان «نفس المطمئنه» دعوت کرد.

 

این نمایشگاه در بخش‌های خوشنویسی، نقاشی‌خط، نقاشی و تایپوگرافی پذیرای آثار شرکت‌کنندگان با محوریت آیه 61 سوره مبارکه آل‌عمران، آیه اول سوره مبارکه مریم و آیات 33 و 81 سوره مبارکه اسراء است.

 

این نمایشگاه به صورت مجازی و در سایت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور به نشانی www.isqa.ir برگزار خواهد شد. 

 

بر اساس اعلام دبیرخانه نمایشگاه، هر شرکت‌کننده می‌تواند پنج اثر ارسال نماید و حجم تصاویر ارسالی باید  کمتر از 2 مگابایت باشد. همچنین هنرمندان خطوط مختلف با سبک‌های مختلف می‌توانند در این نمایشگاه شرکت نمایند.

 

براساس این فراخوان آخرین مهلت ارسال آثار 31 شهریورماه است و دبیرخانه نمایشگاه از دریافت آثار ارسالی بعد از موعد مقرر معذور است. همچنین آثاری که به لحاظ کیفیت فنی مورد تأیید نباشند و یا با موضوع نمایشگاه مطابقت نداشته باشند حذف خواهند شد.

 

 علاقه‌مندان واجد شرایط جهت ارسال آثار و یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور به نشانی www.isqa.ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 02166970775 و 02166402882 تماس حاصل نمایند.

 

یادآور می شود، به کلیه شرکت‌کنندگان گواهی شرکت در نمایشگاه از سوی سازمان قرآنی جهاد دانشگاهی اعطاء می‌شود.