به گزارش کرب و بلا، جامعه ایمانی مشعر پس از انتشار فراخوان ایده شعار هیئت، این بار و با هدف بزرگداشت حرکت جهانی راهپیمایی اربعین، فراخوان ایده هیئت با موضوع اربعین و محدودیت‌ها را منتشر کرد.

 

در این فراخوان از اجتماع میلیونی اربعین به عنوان عرصه نمایش قدرت معنوی مسلمانان جهان نام برده شده که با برهم ریختن نظم مبتنی بر ساختارهای عقلانیت اقتصادی جهان، نظم نوینی را پایه‌گذاری نموده است و بر این اساس زنده نگه‌داشتن نام و یاد این حماسه بزرگ ضرورتی ویژه می‌یابد.

 

جامعه ایمانی مشعر از تمامی عاشقان اهل‌بیت (ع) و دوستداران سیدالشهدا (ع) دعوت کرده است با توجه به شرایط کنونی ایران و جهان ناشی از بیماری همه‌گیر کرونا و محدودیت احتمالی برگزاری مراسم اربعین حسینی، ایده‌های خود را جهت زنده نگه‌داشتن این حماسه عظیم ارسال نمایند.

 

اربعین و کرونا، اربعین و فصل ‌گرما، اربعین و شرایط سیاسی اجتماعی عراق؛ عناوین محورهای این فراخوان است. علاقه‌مندان می‌توانند ایده‌های پیشنهادی خود را تا تاریخ سوم تیرماه هم‌زمان با ولادت حضرت معصومه (س) به سایت جامعه ایمانی مشعر ارسال نمایند. به 10 ایده برتر 10 جایزه یک ‌میلیون تومانی اهدا خواهد شد.