محمد العامری گفت: در بازدید از تهران و مرکز زباله‌سوز این شهر شاهد اجرای پروژه‌ای عظیم، پیشرفته و ارزشمند بودیم، پروژه‌ای که با استانداردهای بین‌المللی ساخته شده است. بر همین اساس با توجه به نیاز شهر کربلا برای برخورداری از چنین مجموعه‌ای آمادگی داریم با همکاری شهرداری تهران برای احداث زباله‌سوز شهر کربلا اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی در ارزیابی حضور شهرداری تهران در کربلا و ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی گفت: حضور شهرداری تهران در شهر مقدس کربلا مایه افتخار مسئولین شهری کربلا است. همکاری و تعامل میان شهرداری تهران و کربلا بسیار سازنده بوده و باعث ارتقای سطح خدمات‌رسانی به زائرین این شهر طی دو سال گذشته شده است؛ امیدواریم این همکاری و تعامل استمرار داشته باشد و تلاش خواهیم کرد پس از اربعین نیز در راستای انتقال تجربیات با شهرداری تهران همکاری جدی داشته باشیم.

وی افزود: امسال شهرداری تهران با تلاشی قابل تقدیر اقدامات مؤثری از جمله اعزام نیروهای خود برای پاکسازی زباله‌ها و رنگ‌آمیزی جداول منتهی به حرم امام حسین (ع) را انجام داد. در اربعین امسال شهرداری تهران 10 تن رنگ برای رنگ‌آمیزی جداول دو شهر نجف و کربلا به کار گرفت که چهره این دو شهر را زیباتر کرد.

 

ایجاد کانکس‌های از من بپرس خدمت خلاقانه شهرداری تهران

عامری ایجاد کانکس‌های از من بپرس در شهر کربلا توسط شهرداری تهران را خدمتی خلاقانه خواند و افزود: نصب کانکس‌های راهنمای زائرین علاوه بر ارائه خدمات به گمشدگان به همه زائرین در خصوص مسیریابی، خدمتی ارزنده و خلاقانه ارائه کرد، به عنوان شهردار کربلا از این اقدام شایسته شهرداری تهران تشکر می‌کنم.

وی تأکید کرد: خدمات شهرداری تهران متعلق به همه شیعیان و زائرین امام حسین (ع) بود و این تلاش و خدمت‌رسانی برای همه قابل مشاهده بود و امیدواریم با تشکیل کمیته همکاری مشترک که مقرر شده به زودی تشکیل شود زمینه همکاری بیش از پیش شهرداری دو شهر کربلا و تهران فراهم شود.

شهردار کربلا ادامه داد: طی دو سال گذشته شهرداری تهران در خدمت به زائرین شهرداری کربلا را یاری کرده است و مایه خوشحالی است که هر سال خدمات شهرداری تهران گسترده‌تر و بهتر می‌شود که جا دارد از این بابت از تمامی پرسنل و به ویژه شهردار تهران تقدیر و تشکر کنیم.