مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از آغاز دور جدید پیش ثبت‌نام عتبات عالیات از روز شنبه، 16 شهریور ماه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه روز عرفه و عید قربان در این فاصله زمانی اعزام قرار دارد، ممکن است با ازدحام زائر مواجه شویم اما مشکلی وجود ندارد.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با اعلام آغاز پیش‌ثبت‌نام جدید عتبات عالیات از روز شنبه، 16 شهریور ماه، مصادف با میلاد حضرت معصومه(س) و آغاز هفته حج، گفت: متقاضیان از ساعت هشت صبح روز شنبه 16 شهریور ماه تا تاریخ 29 شهریور ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت (http://atabat.haj.ir) پیش ثبت نام خود را انجام دهند.
اخوان با اظهار امیدواری از اینکه بتوان تمام افراد ثبت‌نام کننده را به عتبات اعزام کرد، گفت: با توجه به اینکه زائران ثبت‌نام کننده طی تاریخ‌های 16 مهر تا 22 آذرماه به عتبات مقدسه اعزام می‌شوند و ایام عرفه و عید قربان نیز در این برهه زمانی قرار دارد، ممکن است با ازدحام متقاضیان مواجه شویم اما خوشبختانه با مشکل خاصی در ثبت‌نام مواجه نیستیم.
وی از اعزام روزانه سه هزار نفر به عتبات خبر داد و با اشاره به انفجارهای صورت گرفته در شهر بغداد گفت: زائران ما فقط در شهرهای زیارتی حضور دارند و به همین دلیل مشکلی از نظر امنیتی در این خصوص وجود ندارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.



برگرفته از: شمسا