به گزارش «سایت تخصصی امام حسین علیه السلام» به نقل از لبیک، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز اعزام دانشجویان به عتبات عالیات از 20 خرداد ماه خبر داد و گفت: ثبت‌نام مرحله ششم اعزام دانشجویان به عتبات عالیات از روز سه شنبه 17 اردیبهشت ماه در سایت لبیک آغاز می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین فقیهی تصریح کرد: متقاضیان تشرف به عتبات عالیات جهت ثبت نام از 17 لغایت 24 اردیبشهت ماه به سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.com  مراجعه کنند. قرعه کشی روز 27 اردیبهشت ماه انجام می شود و در روز 28 ماه جاری، برگزیدگان اعلام می شوند.

وی خاطر نشان کرد: هزینه عتبات دانشجویی به صورت زمینی 860 هزار تومان و هوایی 1117000 تومان برآورد شده است و در صددیم با انعقاد تفاهم نامه با یکی از بانک‌ها برای دانشجویان وام نیز در نظر گرفته شود.

فقیهی گفت: اعزام دانشجویان به عتبات عالیات از 20 خرداد ماه آغاز و تا 12 تیرماه ادامه خواهد یافت و در این مدت روزانه 2 کاروان و در مجموع 48کاروان از سراسر کشور اعزام خواهندشد.

به گفته وی اساتید، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر با یکی از محارم، پسران دانشجو و کارمندان دانشگاهها می توانند جهت ثبت نام و اعزام به عتبات عالیات اقدام نمایند.