به گزارش «پایگاه تخصصی امام حسین علیه‌السلام»، میلاد خانی، مدیر غرفه لوح پارسیان، اظهار داشت: با این نرم‌افزار می‌توان به‌صورت مجازی در داخل حرم حضرت ابوالفضل علیه‌السلام حضور یافت و با تصاویر سه‌بعدی به زیارت پرداخت.

وی ادامه داد: تصاویر موجود در نرم‌افزار از تمام زوایای حرم حضرت عباس علیه‌السلام و صحن بین‌الحرمین تهیه شده است که قابلیت بزرگنمایی را نیز دارد.

خانی با اشاره به بخش‌های دیگر این نرم‌افزار گفت: در این نرم‌افزار تصاویری از شهرهای مدینه، کربلا، شهرهای مختلف عراق و سوریه، اماکن دینی چون: غار حرا، غار ثور، مساجد کشورهای کویت، اردن، ترکیه و... تهیه شده است.

مدیر غرفه لوح پارسیان اضافه کرد: همچنین تصاویر مسجدالحرام، مسجدالنبی، قبرستان بقیع، صحرای عرفات، کوه شکسته و ... در عربستان نیز تهیه شده است و تصاویری از قلعه‌های باستانی جهان اسلامی نیز به نمایش درآمده است.

وی با اشاره به صوت‌های این نرم‌افزار تصریح کرد: زیارت‌نامه، مدیحه‌سرایی و ... در این نرم‌افزار پیش‌بینی‌ شده است که خوش‌بختانه در روزهای ابتدایی نمایشگاه با استقبال بسیار مناسبی مواجه شده است.

خانی با بیان این که این نرم‌افزار در نمایشگاه قرآن با تخفیف‌های ویژه‌ای ارائه‌ شده است، خاطرنشان کرد: تهیه این نرم‌افزار به مدت یک سال و نیم به طول انجامیده است.

 

 


برگرفته از شبستان