به گزارش«پایگاه تخصصی امام حسین علیه‌السلام»، سازمان جهانی نفی خشونت با صدور بیانیه‌ای، جنایت وحشیانه گروه تروریستی داعش را که اخیرا در سوریه مرتکب شدند محکوم و بر ضرورت تحرک کارآمد جامعه  جهانی برای جلوگیری از نابود کردن مردم سوریه تأکید کرد.
در ادامه این بیانیه آمده: این سازمان به گزارش‌های مطمئنی دست یافته که بر پایه آن، گروه تروریستی داعش، جنایتی دردناک نسبت به مردی سالخورده با 102 سال سن و خانواده چهار نفره‌اش در یکی از مناطق سوریه روا داشته است که تنها دلیل این جنایت، انگیزه مذهبی ـ طایفه‌ای بوده است.
این سازمان، جنایات یادشده را محکوم کرده، مصرانه از جامعه جهانی می‌خواهد بر حامیان گروه‌های افراطی و تروریست و نیز کسانی که تحت عنوان معارضان مسلح در سوریه مرتکب جنایت شده و با پاره‌ای شعارهای پوچ و بی‌محتوا حقوق و جان مردم را پایان می دهند، فشار وارد کنند تا دامنه این جنایات برچیده شود.
در پایان این بیانیه آمده: این سازمان، کشورهای حامی خشونت و گروه‌های وابسته را از منظر قانونی، حقوقی، اخلاقی و انسانی نسبت به جنایاتی که در سوریه در حق مردم بی‌دفاع و بی‌گناه روا داشته مسئول دانسته و خود با تمام توان در مجامع بین‌المللی و حقوق بشری حقایق را بیان و نسبت به آنچه در این کشور رخ می‌دهد، بی‌پرده و پیاپی برخوردی اعتراضی خواهد داشت.

 


به نقل از شیعه آنلاین