به گزارش کرب و بلا، چند روزی از آغاز به کار ششمین نمایشگاه کتاب دین به میزبانی شهر قم می‌گذرد و ناشران داخلی و خارجی با عرضه آثار و کتب دینی و قرآنی خود میزبان عموم پژوهشگران و علاقه‌مندان به این حوزه از کتاب هستند.

 

انتشارات «عتبه العباسیه» وابسته به آستان قدس عباسی یکی از ده ناشر بین‌المللی است که در کنار ناشران داخلی، با بیش از 700 عنوان کتاب، مهمان ویژه این رویداد دینی و فرهنگی است.

 

بخش قابل توجهی از آثار این غرفه به عرضه موسوعه‌های مهم به زبان عربی اختصاص یافته است که می توان به نسخه ارزشمند «موسوعه جهاد کفایی» در 64 جلد و نیز «موسوعه پاسخ به شبهات دینی» در 16 جلد به عنوان نسخ ارزشمند این ناشر دینی اشاره کرد.

 

کتاب «محمد رسول‌الله» به زبان‌های فارسی و انگلیسی و همچنین کتب مؤلفان مطرحی همچون «آیت الله سید محمد حکیم» از مراجع تقلید نجف و «سید عبدالرزاق موسوی مقرم» به‌عنوان شخصیت مورد اعتماد اساتید حوزه نیز از جمله آثاری است که به همراه کتاب‌هایی در حوزه تفسیر علوم قرآن، نهج البلاغه و همچنین اعراب و تحقیق،  مخاطبان را به بازدید از غرفه انتشارات العتبه العباسیه مشتاق کرده است.

 

یادآور می‌شود ششمین نمایشگاه کتاب دین از 26 بهمن‌ در محل نمایشگاه‌های دائمی استان قم شروع به کار کرده و تا دوشنبه اول اسفندماه در دو نوبت کاری صبح‌ها از ساعت 10 تا 13 و عصرها 16 تا 21 پذیرای دانشگاهیان، پژوهشگران و عموم علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی است.