به گزارش کرب و بلا، مسابقه پادکست «صدا کن مرا، صدای تو خوب است» با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ تولید محتوای الکترونیکی ساده و منعطف و معرفی پادکسترهای موفق، همزمان با ایام اربعین حسینی برگزار خواهد شد.

 

این مسابقه به همت فرهنگسرای کار و تعاون و با همکاری فرهنگ‌سراهای معرفت و امام خمینی (ره) برای عموم علاقه‌مندان به خلق آثار هنری به‌ صورت فردی یا گروهی برگزار می‌شود.

 

فتح خون، سربرخاک دهکده، قدم‌های عاشقی، ازدحام بوسه، حسین از زبان حسین، تنها علاج و مابعدالحسین، وارثان عاشورا، احضاریه، اربعین طوبی، عمود 1400، ستون 1453، پنجره‌های تشنه و از این ستون به آن ستون از جمله عناوین کتب پیشنهادی برای تولید پادکست است.

 

محتوای دل نوشته و انتخاب کتاب مناسب همچنین کیفیت مناسب صدا اعم از وضوح صدای گوینده، افکت‌ها و سایر آیتم صوتی، هماهنگی صدا از نظر شدت و ضعف و اندازه‌ای صدا از شاخص‌های مهم در ارزیابی آثار توسط هیئت‌داوران است.

 

شرکت در مسابقه برای عموم آزاد است و هر فرد می‌تواند به صورت گروهی و فردی در این مسابقه شرکت و حداکثر دو محصول را ارسال نماید...پس از داوری به آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

 

 آخرین فرصت ارسال دوشنبه 28 شهریورماه آثار است و علاقه‌مندان می‌توانند تولیدات هنری خود را نهایتاً 10 دقیقه (طول هر قسمت) به همراه مشخصات فردی شامل نام و نام خانوادگی (تولیدکننده یا نماینده گروه)، تاریخ ارسال، محل ارسال، نوع: تک‌نفره / گروهی، گوینده/گویندگان، شماره ملی، محتوا: دل نوشته یا برداشت از کتاب را از طریق پیام‌رسان واتساپ به شماره 09123005061 ارسال نمایند.

 

شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 66054561 تماس بگیرند و یا به نشانی بزرگراه یادگار امام جنوب پلاک 76 فرهنگسرای کار و تعاون مراجعه نمایند.