از سوی جامعه ایمانی مشعر، شعار «نجات اهل عالم با حسین(ع) است» به عنوان شعار مشترک هیئات مذهبی در ایام محرم 1401 اعلام شد..

 

به گزارش کرب و بلا، جامعه ایمانی مشعر چند سالی است با هدف نمایش وحدت هیئت‌های حسینی در ایام سوگواری ماه محرم، اقدام به انتخاب یک شعار مشترک به عنوان محور تولیدات محتوایی و فعالیت‌های جمعی گروه‌های مذهبی نموده است. امسال و در آستانه فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع)، شعار مشترک «نجات اهل عالم با حسین(ع) است» به عنوان شعار مشترک هیئات مذهبی اعلام شده است.

 

رئیس جامعه ایمانی مشعر در تشریح فرایند انتخاب این شعار اظهار داشت: پس از اولویت‌سنجی محورهای محتوایی و هم‌اندیشی جامعه ‌فعالان هیئت، قریب به هزار شعار دریافت شد. بعد از بررسی، چهار شعار به دوره نهایی راه یافت و با عرضه این چهار شعار به جامعه نخبگانی کشور، در نهایت شعار «نجات اهل عالم با حسین است» انتخاب شد.

 

به گفته «رحیم آب فروش»، این شعار ضمن آنکه مبلغ نگاه جهانی شیعه است، مبین پیوند مهدویت و عاشورا و تاکید بر این حقیقت است که نجات اهل عالم تنها با کشتی امام حسین محقق می‌شود.

 

رئیس جامعه ایمانی مشعر از تمامی فعالان مجموعه‌های مذهبی و هیئات سراسر کشور خواست ضمن حفظ نشان خود، این شعار را در محتوا، تبلیغات و فضاسازی هیئت مدنظر قرار دهند.