کرب و بلا: بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم چند روزی است با فعالیت بیش از 500 موسسه و نهاد قرآنی فعالیت خود را آغاز کرده و تا نهم اردیبهشت‌ماه میزبان علاقه‌مندان است.

 

یکی از بخش‌های ویژه این رویداد جهانی قرآنی؛ حضور نمایندگانی از دیگر کشورهای اسلامی است. غرفه دارالقرآن الکریم آستان قدس حسینی از جمله مهمانان خارجی نمایشگاه بیست و نهم است که با برنامه‌های متنوعی میزبان دوستداران قرآن و اهل‌بیت (ع) است.

 

2-5-4.jpg

 

این غرفه که با نصب دو پرچم متبرک حرم سیدالشهدا (ع) جلوه خاصی در میان سایر غرفه‌ها یافته، در کنار عرضه آثار فرهنگی و انتشارات قرآنی چهارده سال گذشته و به اشتراک تجربیات قرآنی با سایر شرکت‌کنندگان نمایشگاه، با اهداء پرچم متبرک. و تربت کربلا از بازدیدکنندگان پذیرایی می‌کند.

 

2-5-3.jpg

 

غرفه آستان حسینی همچنین در اقدامی نمادین پارچه سفیدرنگی را برای ثبت آرزوهای بازدیدکنندگان از غرفه و دوستداران حضرت سیدالشهدا (ع) تعبیه نموده است و طبق گفته مسئول دارالقرآن الکریم آستان حسینی، در پایان نمایشگاه این پارچه جمع‌آوری و در بازگشت به کربلا بر روی ضریح نورانی آن حضرت قرار داده خواهد شد.

 

عموم علاقه‌مندان و دوستداران قرآن و اهل‌بیت (ع) می‌توانند با حضور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن، ضمن بازدید از آثار موسسه های قرآنی با حضور در غرفه آستان حسینی آرزوهای خود را ثبت و راهی کربلا نمایند.

 

2-5-5.jpg

 

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 27 فروردین‌ماه در محل مصلی امام خمینی (ره) آغاز به کار نموده و تا نهم اردیبهشت‌ماه از ساعت 15 الی 22 میزبان روزه‌داران و بازدیدکنندگان محترم خواهد بود.