به گزارش کرب و بلا، مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی در تشریح فعالیت‌های جدید این بنیاد از آمادگی 90 هزار هیئت مذهبی برای کمک به مسئله اشتغال‌زایی در کشور خبر داد.

 

«جمید بهرامی» از بنیاد دعبل به‌عنوان بنیاد جامع خدمات هیئات، تشکل‌های دینی و ستایشگران اهل‌بیت (ع) یاد کرد و افزود: ما در رویکرد جدید این بنیاد، راهکارهای مختلفی را بررسی کردیم.

 

وی به راه‌اندازی سامانه تبادل خدمات هیئات تشکل‌های دینی به عنوان اقدام جدید بنیاد دعبل اشاره و تأکید کرد: این سامانه که از ولادت امام حسن مجتبی (ع) در ماه رمضان سال آینده رسماً آغاز به کار خواهد کرد، مشتمل بر 100 نوع خدمات با مشارکت تمامی هیئات و تشکل‌های دینی است که باهم افزایی درون مجموعه‌های مردمی به مخاطبین ارائه خواهد شد.

 

مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مردمی هیئات تأکید کرد و اظهار داشت: هیئات با بستر مردمی که دارند، قادرند در بحران‌های کشور از جمله امر اشتغال‌زایی نیز یاری کننده دولت‌ها باشند و از وزارت کار و دیگر دستگاه‌های دولتی درخواست می‌کنیم زمینه همکاری هیئات و مجموعه‌های مردمی با دولت را فراهم سازند.