به گزارش کرب و بلا: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی هیئات و تشکل‌های مذهبی، اقدام به برگزاری «مهرواره هوای نو» نموده است.

یکی از اهداف اصلی این طرح آشنایی عموم مردم و به‌ویژه نوجوانان و جوانان با هیئت‌ها و تشکل‌های مردمی است که این هدف از طریق ارائه و انتشار خدمات هیئت‌های شاخص صورت خواهد گرفت.

 

مهرواره هوای‌نو شامل سه بخش است؛ بخش «کتاب هیئت» با معرفی مکتوبات تولید شده در حوزه هیئت و هیئت‌داری، «ایده‌های برتر و خلاقانه هیئت‌های مذهبی» و سومین بخش که به «ستایشگری اهل‌بیت (ع)» اختصاص دارد.

 

یکی از اقداماتی که در بخش ستایشگری توسط اعضای شورای برنامه‌ریزی این بخش در حال انجام است؛ دیدار با بزرگان و پیشکسوتان عرصه ستایشگری اهل‌بیت(ع) پیرامون تبیین اهداف این طرح و نیز استماع نقطه نظرات مداحان صاحب سبک کشور است که در این راستا دیداری با پیشکسوتان مداحی کشور از جمله «علی انسانی»، «منصور ارضی»، « اشاالله عابدی» و ... ، صورت گرفت.

 

ذکر این نکته لازم است که اولین دوره مهرواره هوای نو با دبیری «وحید ملتجی» از هفته آینده کار خود را آغاز خواهد کرد و تا دوم بهمن‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.