به گزارش کرب و بلا، معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از تمدید مهلت ارسال به هشتمین سوگواره ملی «72 خط اشک» خبر داد.

 

بر اساس اعلام دبیرخانه سوگواره 72 خط اشک، با توجه به استقبال خوب دانشگاهیان از این رویداد فرهنگی و دریافت بیش از 200 اثر، جهت فراهم نمودن امکان شرکت حداکثری دانشگاهیان، مهلت ارسال آثار تا 15 آبان ماه تمدید شده است.

 

این سوگواره بعد از دانشگاه‌های اصفهان، علامه طباطبایی و دانشگاه پیام نور، امسال با حضور بیش از 260 دانشگاه اعم از دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، وزارت بهداشت و آزاد در سطح جامعه دانشگاهیان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

 

دانشگاهیان سراسر کشور می‌توانند تا تاریخ 15 آبان ماه، اشعار آیینی و عاشورایی خود را در دو قالب کلاسیک و نو به دبیرخانه‌ سوگواره در معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی تهران با نشانی @farhangi_bmuks در پیام‌رسان ایتا یا شماره تلفن 09113968394 در سایر پیام‌رسان‌ها، ارسال کنند.

 

آثار رسیده به دبیرخانه این سوگواره آیئینی و مذهبی با هدف دیده شدن استعدادهای دانشگاهیان، علاوه بر انتشار در فضای مجازی، در قالب مجموعه اشعار گردآوری و زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منتشر خواهد شد.