به گزارش کرب و بلا، در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی، نمایشگاه عکس چیدمان «رویای بهشت» با بیش از  3000 قطعه عکس از زائران و رخدادهای مسیر اربعین حسینی به عنوان بزرگترین نمایشگاه عکس اربعین شنبه سوم مهرماه، در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد (باغ هنر) افتتاح  خواهد شد.

 

این نمایشگاه چیدمان-عکس با محوریت پیاده‌روی اربعین و در سه بخش طراحی شده است. بخشی از این نمایشگاه شامل 3000 پرتره زائران اربعین اثر بیش از 110 عکاس ایرانی و خارجی از عراق، استرالیا، بلژیک و ... است. رونمایی از عکس پانورامای هشت کیلومتری از جاده نجف-کربلا اثر هنرمند عکاس «سید احسان باقری» بخش جالب توجه دیگری از این نمایشگاه است.

 

همچنین با هدف تداعی بیشتر حال و هوای مراسم پیاده‌روی اربعین، چیدمان-عکس نمادهای اربعینی از عکاسان در بخش دیگری از این نمایشگاه طراحی شده است و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

 

نمایشگاه عکس -چیدمان رویای بهشت به همت شرکت نوسازی عباس آباد و با همکاری خانه عکاسان ایران با طراحی و مدیریت هنری سید احسان باقری برپا شده و روز شنبه سوم مهرماه به طور رسمی افتتاح خواهد شد.  این نمایشگاه از روز یکشنبه جهارم مهرماه تا پایان ماه صفر به مدت 13 روز میزبان جاماندگان اربعین حسینی و ارادتمندان به حضرتش خواهد بود.