به گزارش «پایگاه تخصصی امام حسین علیه‌‌السلام»،  به منظور تسهیل اهدا نذورات و هدایای نقدی هموطنان گرامی و پیرو درخواست های مکرر مردم دوستدار علیهم‌السلام هموطنان می توانند به شکلی ایمن هدایای نقدی خود را به هر مقدار دلخواه به وسیله کارت های بانکی از طریق اینترنت طی کمترین زمان ممکن پرداخت نمایند.

بنا براین گزارش در فهرست نذوراتی که به دفاتر ستاد رسیده اقلام متفاوتی وجود دارد. آن بخش از نذورات که نقدی است پس از واریز به حساب صرف امور عمرانی در حرم‌ها می شود. همچنین هموطنان گرامی می‌توانند جهت اهداء نذورات خود به یکی از روش‌های زیر اقدام نمایند:

۱- پرداخت از طریق شماره حساب ۱۱۰ بانک‌های ملی، صادرات  و تجارت
۲- شماره حساب ۱۱۲ و همچنین شماره حساب ۰۱۰۸۷۵۰۸۷۵۰۰۸ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۳۲۵۲۹۰۸۲۷ بانک ملی ایران و همینطور شماره حساب ۴۰۴۰ بانک تجارت به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران جهت صرف نذورات در تکمیل پروژه صحن حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها در شهر نجف اشرف
۳- شماره حساب  ۰۱۰۶۷۷۳۱۷۸۰۰۵ بانک ملی
۴- شماره حساب  ۳۲۷۱۴۶۴۸۱۲۳ و همچنین شماره حساب ۱۱۱ بانک رسالت
۵- شماره حساب ۱۸۵۰۰۴۰۷۴  بانک تجارت
۶- شماره حساب ۳۴۰۰۳۶ بانک سپه-شعبه قلهک-شاخص 251
۷- شماره حساب ۰۰۱۰۱۱۰۰۱۱۰۰۰۷ بانک صادرات
 
۸- از طریق تلقن همراه مشترکین محترم همراه اول با ارسال یک پیامک خالی به شماره ۸۸۸ و ایرانسل به شماره ۳۵۹ می توانند اطلاعات مربوط به نحوه واریز کمک های نقدی برای توسعه حرم مطهر علوی را دریافت نمایند.


برگرفته از ابنا