به گزارش کرب و بلا، دومین دوره مسابقه عکاسی «رواق حسینی» به همت فرهنگسرای کار و تعاون با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 تهران ویژه ایام ماه محرم و عزاداری سیدالشهدا (ع)  برگزار شده است.

 

این مسابقه با هدف بازشناسی فرهنگ عاشورایی و در راستای به تصویر کشیدن نقش گروه‌های مردمی در احیای سنت حسنه سیاه‌پوش کردن منازل در ایام ماه محرم و تبدیل هر خانه به یک حسینیه با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت شرکت در تجمعات مذهبی برگزار شده است.

 

شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند تصاویر ثبت شده از شکوه حسینی در سراسر کشور را از طریق بارگذاری در صفحه شخصی اینستاگرام با هشتگ #مسابقه_رواق_حسینی و تگ کردن farhangsara-kar@ و@shahrdari_9  و یا ارسال عکس‌های خود به دبیرخانه مسابقه با نشانی اینترنتی Revaghehoseini@gmail.com  در مسابقه شرکت نمایند. همچنین شماره 09034475869 در پیام رسا واتساپ برای دریافت آثار عکاسان در نظر گرفته شده است.

 

هر عکاس می‌تواند حداکثر با 2 فریم به صورت تک عکس در این مسابقه شرکت کند و آثار ارسالی باید رنگی و حجم فایل ارسالی حداکثر هفت مگابایت با پسوند JPG و با مود RGB  باشد. ویرایش عکس‌ها در حد اصلاح رنگ و نور مجاز است. آثار منتخب در قالب نمایشگاه عکاسی و در یکی از گالری های منتخب به نمایش درخواهد آمد و به نفرات برگزیده به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت فرهنگسرای کار و تعاون مراجعه و یا با شماره تماس دبیرخانه مسابقه  66029060 تماس بگیرند .