به گزارش کرب و بلا، معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در استانه فرا رسیدن ماه محرم، ششمین شماره فصلنامه علمی -تخصصی «ره‌توشه» ویژه مبلغان را منتشر کرد.

 

در این شماره از فصلنامه موضوعات متعددی پیرامون سیره سیدالشهدا (ع)، نهضت حسینی و عزاداری در قالب مقالات علمی توسط اساتید برجسته حوزه علمیه به نگارش درآمده و منتشر شده است که از جمله آنها می‌توان به « پیامدهای دلبستگی به دنیا در کلام و سیره امام حسین (ع)»، « ویژگی‌های جوانان عاشورایی» و «محبت الهی؛ منشأ محبت امام حسین (ع)» اشاره کرد.

 

« الگوی روابط انسانی عزت‌مدار با تأکید بر سیره امام حسین (ع)»، « سپاسگزاری از نعمت‌های الهی در کلام و سیره امام حسین (ع)»، « آثار تربیتی گرفتاری‌های زندگی از نگاه امام سجاد (ع) با تأکید بر دعاهای صحیفه سجادیه» و «معیارهای عزاداری مطلوب از نگاه امامین انقلابین» از دیگر عناوین مقالاتی است که در ره‌توشه ویژه محرم 1400 منتشر شده است.

 

مجله ره‌توشه با هدف تهیه محتوای کاربردی، متقن و مستند متناسب با نیازهای روز جامعه توسط گروهی از نویسندگان و محققان برجسته در ایام ماه مبارک رمضان و محرم‌الحرام ویژه مبلغان سراسر کشور تهیه و منتشر می‌شود.

 

علاقه‌مندان و مبلغان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت ره‌توشه مقالات شماره جاری فصلنامه و سایر مقالات شماره‌های پیشین را دریافت و مطالعه نمایند.