کرب و بلا؛ معاون فرهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات در گردهمایی مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان‌ها که در سالن اجتماعات شاهد رشت برگزار شد، با اشاره به طرح‌های این ستاد در کشور عراق از تمامی خیران جهت مشارکت در این امر معنوی دعوت کرد.

 

«یوسف افضلی» تکمیل طرح توسعه حرم علوی مزین به‌نام صحن و شبستان حضرت زهرا (س) در نجف اشرف، فاز اول توسعه حرم مطهر امام حسین (ع) مزین بنام صحن و شبستان حضرت زینب (س) در کربلا و صحن امام محمدباقر در حرم امامین جوادین (ع) در کاظمین را از جمله فرصت‌های معنوی مشارکت در فیض توسعه عتبات دانست و تأکید کرد: هر ایرانی می‌تواند با اهداء 5 هزار تومان نذورات به امر بازسازی عتبات در این پویش معنوی مشارکت نماید.

 

وی با اشاره به دیگر اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات در حوزه‌های اجتماعی گفت: حوزه فعالیت خیران حرم ساز و موکب‌های اربعینی تنها به عتبات مقدسه محدود نمی‌شود، بلکه در داخل کشور نیز به فراخور نیاز کشور وارد عرصه خدمت خواهد شد.

 

معاون فرهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات، مردمی بودن را مهم‌ترین ویژگی منابع مالی اجرای این طرح‌ها دانست و افزود: ستاد به عنوان نماینده مردم، کمک‌های داوطلبانه خیران و نذر هم‌وطنان را در همان محل موردنظر و نذر آنان هزینه خواهد کرد و به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

عموم خیرین و علاقه‌مندان به همراهی با پویش نذر توسعه عتبات عالیات می‌توانند جهت کسب اطلاع از راه‌های مشارکت در این امر به بخش راهنمایی خیرین وب‌سایت ستاد عتبات عالیات مراجعه نمایند.